onsdag, augusti 28, 2019

Sömn är bra

Inatt sov jag mycket bättre än i går natt. Visst, jag hade gärna sovit en stund till men man kan inte få allt.

Idag är det en sån där dag då tidig hemgång är ett måste. Freddie skall vara på gymnastiken kl 15:00. Eftersom jag cyklar till jobbet och vi förmodligen kommer cykla till gymnastiken så är det no vid 14:00 jag måste dra. Tur man är på jobbet tidigt så man inte går så mycket back....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Imorgon är sista dagen på Global Health Challenge. I år har vi inte haft något större motstånd här på jobbet så tävlingen har inte blivit så sjuk som de senast åren. Kollade igår på hur många steg jag tog för ett år sen den här tidsperioden och låg flera dagar i rad på över 30000 steg. I år ligger jag på strax under 20000 steg/dag. Så det har inte alls varit samma utmaning. Och skönt är väl det...... Förr om åren har vi planerat ett sista ryck och gått från 16:00 till midnatt för att dra in de sista stegen. I år har vi planerat att gå till Bishops! Det låter väl bra mycket softare :-)

Ha en fin onsdag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

läget just nu !

sjukskriven 100 % till 8 september, sedan 75 % sjukskriven månaden ut
magnetröntgen som dök upp visade diskbråck
remiss som borde skickats till ortopeden missades
o skickades först i fredags buuuuuuu ; (
kretaresan började bra men efter tre dar så fick ja typ kramper o sendrag baksida lår, så illa att ja knappt tog mig i o ur poolen !

nu hemma så har en mjukdel under v fot kollapsat så ja går på kryckor just nu...

jobbet o framförallt LONDON känns lite avlägset..

keep on blogging

//Coachen

Anonym sa...

Men usch vad tråkigt! Hoppas verkligen att det vänder snart!

/TB

Lasse N sa...

Krya på dig Coach.