måndag, augusti 12, 2019

Ordningen återställd :-(

Ja, nu sitter man här igen. Med den först kaffekoppen. Jag hade glömt hur illa kaffet smakade på jobbet. Det kanske är ett bra tecken på att man varit härifrån ett tag. Jag kan tyvärr inte säga att det är med en jättestor glädje jag kommer hit. Även om det kanske borde vara så. Det är ju trots allt detta som gör allt annat möjligt! Men just idag, första arbetsdagen, måste man väl få känna lite sorg över att semestern är över?

Nu får vi se vad man skall göra här, jag kommer inte ihåg alls vad jag höll på med innnan semestern börjar. Kommer ihåg att man många gånger sa, "vi tar det efter semestern". Och jag gissar att det kommer några och drar igång det hela igen. De som varit här någon/några veckor och som väntat på att jag skall komma tillbaka så att de kan komma vidare.

Hur som helst, ha en fin arbetshöst nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att vara tillbaka och helt OUMBÄRLIG!

//Bloggen lever vidare

Anonym sa...

Det låter ju bra i alla fall.....

/Arbetsnarkomanen