måndag, augusti 19, 2019

Kan man skriva att man är trött?

För det känns som om jag har skrivit det förr.... Men inatt har jag sovit bra men jag är ändå toktrött! Hade lite skumma drömmar....igen.... Inatt var jag till London, inte så skumt i sig. Men jag var där med olika folk på samma resa. Lalle naturligtvis men sen skulle jag ut och leta efter en pub som vi käkade en väldigt god paj på senast och helt plötsligt så var jag själv. För att stunden senare vara där med Pappa. Jag hittade inte pubben och jag började bli hungrig. Helt plötsligt så finns det en Sibylla i ett bostadsområde som känns som om det ligger lite på landet. Men där jobbar F-O och då vill jag inte gå dit. Fortsätter gå en bit och då är jag helt plötsligt uppe bland höga kullar/berg ute på landet. Det finns bara en smal stig som tydligen precis är så bred som en bil. För helt plötsligt så kommer det en bil åkande på den vägen i full fart. Jag måste på något vis komma undan och kastar mig ut från stupet och som tur är så är det en liten, liten stig nedanför. Sen var drömmen över.

Idag börjar Freddies gymnastik igen. Bra tid idag, 17:00, det blir värre på onsdag då börjar det börjar 15:00. Får väl se hur det blir.....
I lördags var vi till Uppsala och tävlade. Freddie persade i 60m och kula. Ina persade i diskus och sen hoppade hon längre än hon någonsin har gjort tidigare men det var lite för mycket medvind.

Ha en fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: