måndag, augusti 26, 2019

Helt slut

Vi var ju till Norrköping i helgen. Och inte helt otippat så startade Ina i den första grenen på lördagen, 10:00. Och hon avslutade söndagen med start 17:30. Så vi kom hem först vid 21-tiden. Och det kanske inte låter så sent men jag är helt slut nu på morgonen. Hade man bara haft obegränsat med flextid att plocka ut så hade jag lätt tagit sovmorgon idag.

Men huvudsaken är väl att dvärgarna fick tävla lite. Ina slog nytt pers i spjut och Freddie persade på 200 m och i bollkast. Så det var ju kul.

Idag är det Blodomloppet och jag vet inte om jag skall vara med eller inte. Jag är inte bara trött jag känner mig inte 100 heller. Kan dock inte peka på vad det är mer än att jag ser att vilopulsen har blivit högre och att pulsen vid ansträngning blir onödigt hög i förhållande till den ansträngningen. Men om jag känner mig själv rätt så står jag väl där ikväll på startlinjen och undrar vad jag gör där....

Idag är det även utvecklingssamtal på Freddies skola. Så man kan i alla fall åka iväg vid lurren och sen blir det jobba hemifrån efter samtalet.

Ha en riktigt bra måndag!!

Inga kommentarer: