fredag, augusti 23, 2019

Tidig men ändå...

Idag var jag på jobbet redan 05:40. Det är rätt så tidigt eftersom man inte "får" vara här före 06:15. Men det går ju alltid att fixa till i efterhand.... Men trots att jag var här tidigt så kommer blogginlägget först nu, hur är det möjligt? Hur prioriterar jag? Vad kan vara viktigare än att skriva rubbish här? Skärpning nu!!!

Idag känner jag mig lite piggare. Ingen huvudvärk än. Och det gör att jag är lite sugen på att springa lite på Vallen i eftermiddag. Men är det korkat? Borde jag vänta ytterligare? Det skulle ju vara bra med lite intervaller idag inför Blodomloppet på måndag. Blir det inget idag så vet jag inte om jag hinner springa något alls innan måndagens lopp. Vi får väl se hur det känns i eftermiddag. Kanske blir ett lätt val då......

I övrigt vill jag bara önska Er en riktigt skön helg! Passa på och njuta av några lediga dagar!!

Inga kommentarer: