tisdag, september 03, 2019

Det blev lite jogg igår

Ja, igår blev det en liten sväng. Var väldigt nära att jag vek ner mig, kände efter, funderade... Men sen tänkte jag, bättre en liten runda än ingen runda alls. Det blev till slut 7 km. Jag höll ett marginellt högre tempo än på Blodomloppet för en vecka sen. Men medelpulsen var mycket lägre så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen gällande förkylningar. Tempot jag höll igår, 4:57 min/km, var det tempo jag tänkt hålla på Stockholmhalvmara. Men det finns inte en möjlighet att klara det just nu. Men positivt att jag ändå kan hålla runt 5 min/km trots dålig augusti. Nu gäller det att kunna hålla i detta, hålla sig frisk, och komma upp i mil igen.... Om det blir någon halvmara på lördag är fortfarande ovisst.....

Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer: