måndag, september 30, 2019

Först!

Idag dansande man in på jobbet 04:41. Sjukt tidigt! Men har varit vaken sedan 00:43 så det var väl hög tid att gå upp.....

Efter tränarmöte och träning så drog jag på mig joggingskorna och jogga ut en sväng igår. Jag tänkte att det skulle bli ett lugnt pass men det kändes allt annat än lugnt. Nästa pass måste jag strypa tiden så att jag ligger på kanske 6 min/km och försöker hålla pulsen lite lägre. Nu går den upp på nästan max och sen ligger den kvar där. Pulsen tar väldigt lång tid på sig att komma ner i "normala" nivåer. Vilket antingen beyder att jag är dåligt tränad, har något skit i kroppen som jag inte märker av på annat vis. Skit samma, förhoppningsvis lättare efter ytterligare pass.


Ha en fin måndag och en fin vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar