fredag, september 27, 2019

Fredag!!

Och nu har friidrotten flyttat in i hallen igen. Så idag skall jag leda ett gäng 12-13 åringar i höjd och sprint.

På söndag är det nästa pass och då med 10-11 åringar. Bland annat skall de få köra stavhopp. Och nu börjar det ju bli dags att testa att hoppa "själv". I alla fall de som vill.

Igår var jag ut och sprang 5 km. Första passet på 23 dagar. Pulsen onödigt hög. Och jag vaknade inatt med känningar i halsen igen. Börjar tröttna på det här nu. Efter mitt, inofficiella pers, på 5 km i början på augusti så har jag varit mer eller mindre förkyld/hängig/halsont hela tiden. Det är jäkligt tråkigt och segt.


Annars finns det inte så mycket att orda om, ni får alla ha en riktigt trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pingis i klöverhallen hela helgen !!

Domare behövdes mellan 11-13 samt gärna 15-17 på lördag o hela söndagen !

Haha

//Coachen

Anonym sa...

Haha, underbart!!!

/TB