onsdag, september 18, 2019

Onsdag och resdag

Eller dag och dag. Det är reseftermiddag... Hur som helst så skall vi ut och resa. Det är ett digert program som ligger framför oss. Det är ett hårt jobb att åka och reka inför kommande grabbresor!!!

Det ska bli oerhört spännande att prova på rundturen ute på Fullersbryggeriet. Undarar hur den turen går....

Sen har vi en utflykt på fredagen som jag inte kan nämna här. Det skulle ju spoila för grabbarna om vi redan nu berättade vad det är. Och är det fiasko så är det ju ointressant ändå :-)

På lördagen kan det faktiskt bli en tur i London eye. Jag har gjort den på kvällstid en gång men skulle någon gång kunna tänka mig att göra den på dagtid. Bara för att jag vill :-)

 Det blir även ett besök på pubben med den fantastikt goda pajen vi var på i våras. Vi får väl försöka hejda oss denna gången och inte stövla in där långt innan de öppnar....

Söndagen blir Sunday roast följt av fotboll på varsin sida stan. Mitt i allt detta så måste vi ju hinna käka på Bella, det hör ju liksom till...

Så ha en riktigt fin ondag nu vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa ; )

Ska jag skicka med Rabatthäftet på Bella med Fruktis ?
Då har ni detta kl 07.00 vid bordet imorgon !

Ha en härlig resa nu utan oss ?

Hur gick lottdragningen för rummen till ?

//Coachen

Anonym sa...

Tack!

Vore ju stort om frutis levererade. Men tror jag har en själv någonstans här hemma.

Kommer sakna er såklart och det gjorde även lottningskontrollanten. Han hade väldiga problem att fatta att det bara var ett rum bokat och att det bara var två som skulle åka. Han började surra om Coach och Dahlenberg. Han presenterade sig f ö som Dante...

/TB