onsdag, september 11, 2019

En vecka kvar...

Japp, på onsdag om en vecka så är det dags att dra iväg!! London here we come!! Ska bli skönt att komma iväg en sväng och koppla av. Inte behöva jäkta hit och dit. Hämta här och där. Bara vara. Jag hoppas att jag blivit helt kry då så att man kan ta en morgonjogg i Hyde Park! Det skulle ju vara underbart att kunna lufsa runt där på morgonen efter frullen i 15 grader och solen värmande mellan träden! Det låter ju ungefär lika svårt att få till som att hitta de rätta siffrorna på lotto.....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ikväll är det näst sista ABB-joggen och eftersom jag missar den sista så måste jag dit ikväll för att komma upp i det antalet ggr man måste vara där för att få vara med i den stora utlottningen. I och för sig brukar jag ju aldrig vinna där ändå men är man inte med så finns ju inte ens chansen. Men för mig blir det nog förmodligen bara en liten promenad då jag har huvudvärk och har haft det sen igår. Hjälper inte ens med alvedon.

Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: