måndag, september 09, 2019

Monday morning!

Japp, ni läste rätt! Det är redan måndag morgon, hur gick det till?

Det blev ingen halvmara för mig i lördags. Kände mig inte fit for fight. Och det var nog kanske tur för idag känner jag mig än sämre. Så att köra ett lopp på 21 km hade naturligtvis inte varit särskilt listigt.

Freddie var dock inte helt ledsen över att jag inte åkte iväg och sprang för då kunde jag ju vara med henne på hennes födelsedag. Hon ville gå på bio så det gjorde vi naturlgitvis. Den filmen hon ville se gick dock inte i lördags så det fick bli Lejonkungen. Helt ok film. Och det är ju fantastiskt hur man kan göra det så verkligt.

Igår följde jag med Ina till friidrottsträningen. Härligt friidrottsväder var det också. Sen var det hem och kolla på Arsenal Ladies som spelade hemma på Meadow park. Klassisk arena och en seger blev det oxå. Det satt dock hårt åt i andra halvlek.

Nåväl, ha en fin vecka nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ladies Klapp klapp klapp
Meadow Park Klapp klapp klapp

ska ni reka på Meadow om 2 veckor ?

//Coachen

Anonym sa...

Meadow park har ju du och jag full koll på. Särskilt koll på hur man inte åker därifrån.... ��

/TB