tisdag, september 10, 2019

Glömde ställa klockan

Det är sällan jag behövar väckas av klockan. Jag brukar alltid vakna innan klockan ringer. Men igår glömde jag tydligen att ställa någon klocka. Och när jag vaknar och kollar klockan så är den långt över den tid jag brukar ställa klockan på. Kanske var det bra att jag missade att ställa klockan, kanske behövde jag längre sovtid än vanligt. Eller så är det bara fiasko då jag inte kommer kunna få ihop full dag idag. Skit samma, nu är jag här, aktieägarna lär göra vågen!!!

Annars är det väl inte, som vanligt, mycket att orda om. Eller, jag ska försöka dra ner på/ sluta med/ minimera sockerintaget. Så nu är det stopp på att äta glass och godis. Även läsk går bort. Nu får vi se hur länge det håller. Jag ser godis på fikabordet här på jobbet... Det kommer stärka mig att kunna motstå djävulens påfund!!!

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: