torsdag, september 05, 2019

Det finns inte...

Ok, först och främst så är det inte synd om mig. Men är det inte märkligt att jag igår återigen började känna av halsen. Ca 1 timme innan jag skulle iväg och springa lite så börjar jag känna i halsen. Tänker att det förmodligen inte är något. Sticker iväg och springer och visst var det något. Pulsen högre än den borde, jag tog det ju lite lugnare bara för att jag kände av halsen. Men ändå sticker pulsen iväg mer än i måndags då jag drog på lite hårdare. Är så fruktansvärt trött på det här nu. Jag hade igår morse en liten tanke på att jag ändå skulle ta mig till Stockholm på lördag för att springa. Men nu vet jag inte längre om det är så smart......

Idag är det 25 år sedan jag klev in här på jobbet för min första arbetsdag! 25 år! Det är ju hur mycket som helst! Tänk bara hur mycket aktieägarna har tjänat på mig, det måste ju vara enorma summor!!!

Idag skall vi till ortopeden men först till röntgen med Freddie. Såg på TV att det brunnit där igår.... Undrar om dom inte vill ha dit oss idag? Har inte hört något annat ännu.... Lär väl åka dit....

Ha en fin torsdag!!

Gårdagens pass:

Inga kommentarer: