måndag, december 09, 2019

2 arbetsveckor kvar

Ja, då går vi in i den nästsista arbetsveckan för året. Tror jag i alla fall... Jag skulle ju i och för sig jobba någon/några dagar i mellandagarna men kommer inte ihåg vilka.....

Annars gick helgen alldeles för fort igen. Julfest i fredags. Det trevligaste var nog att träffa Lalle en stund innan. Jag gick hem relativt tidigt. Lördagen trollades bort av jag vet inte vad? Den bara försvann! På söndagen var det först iväg och handla lite. Sen körde jag Ina till friidrotten för lite kulstötning innan vi åkte hem och åt. På eftermiddagen bytte jag framdäck på fru Bloggs cykel. Så nu är i alla fall framdäcket dubbat. Hennes cykellyse bak fixades. Sadeln byttes äntligen ut. Jag skruvade fast cykelkorgen som skramlade och satt löst. Efter det var det bara att ge sig ut i slasket och mörkret för en joggingtur. Det gick tungt igår. Vet inte om det var den extremt blöta snön som låg på marken. Det roliga var ju att på slutet så var slasket nästan borta. Så jag skulle bara väntat någon timme till med att jogga så kanske jag hade sluppit slasket?

Här är gårdagens pass om någon är intresserad:


Annars är det som sagt både ny vecka och nya möjligheter. Men ska jag vara riktigt ärlig så är det jullovet som hägrar. Hade lätt kunnat gå på jullov nu om det gått....

Ha en fin dag och en fin vecka!!

Inga kommentarer: