torsdag, december 05, 2019

Helgen närmar sig trots allt...

Igår var det intervallmåndag. Ja, jag vet att det var onsdag igår men eftersom jag inte kört mina intervaller i måndags så kördes de igår istället. 7*1000m i 4:37 min/km tempo. Eller 13 km/h om man hellre vill det. Det lite tråkiga med intervaller på löpbandet är att man inte får någon statistik på klockan. Den tror jag har sprungit 6,6 km i ett helt annat tempo. Men i det här fallet litar jag mer på löpbandets mätning.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ikväll är det tränarutbildning i kula och diskus. Ska ju dit ikväll eftersom Ina skall vara med och visa. Är lite sugen på att åka dit någon timme innan och köra några tvåhundringar. Men vi får se hur det blir. Måste först kolla så att det inte är en massa träningsgrupper i hallen så att det överhuvudtaget finns möjlighet.

Här är gårdagens pass:


Såg en bild från "Churchill Arm" igår. Med alla julgranar på fasaden. Saknar att inte komma dit i år innan jul. Det är ju rätt så mysigt trots allt. Och sen kom jag och tänka på den goda pajen på "The Counting". För att inte tala om alla goda pints man har tillgång till i London. London Pride, John Smith's, Olivers Island osv osv osv..

Nåväl det är ju inte helt fel att sitta här på jobbet och vänta på att kaffemaskinen skall bli varm för att sedan få dagens första kaffe!!!

Ha en fin dag nu vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vilka minnen !

//Coachen