torsdag, december 19, 2019

Lite kyligare idag

Efter gårdagens blötväder kommer det naturligtvis lite kyla. Vilket betyder att ni som skall ut på vägar eller cykelbanor måste ta det lite försiktigt. De stora vägarna var helt ok imorse men de mindre var isiga.

Igår var jag med Freddie till Bellevue. Så jag passade på att köra 14 km på bandet i 5:24- tempo. Sen var det bara hem och byta barn och åka med Ina till friidrotten. Vi brukar ju inte vara med på onsdagsträningen eftersom Ina har gymnastik då i vanliga fall. Men den slutade i söndags så idag kunde vi vara med. Det var först lite styrka och sen antingen löpning eller kast. Jag var med och körde idag och tänkte att jag skulle köra löpning. Det var en intervallpyramid där man gick från 90-60-45-30-15 och sen upp igen. Jag pallade bara att gå ner till 15 sek och vek där ner mig. Mina 14 km på bandet innan gjorde sig mer än påminnda. Kanske borde man bara kört friidrottsträning......?

Gårdagens löpbandsträning finns i alla fall dokumenterad:


Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: