onsdag, december 18, 2019

Onsdag och mittvecka

Eller mittwoch som tysken säger. Det betyder att man nu har vaknat tre gånger denna vecka och det är bara två kvar att vakna. Och med vakna menar jag då att vakna och gå upp ur sängen alldeles för tidigt. Idag vaknade jag vid 4-tiden. Försökte verkligen att somna om men det var kört. Till slut var det bara att ge upp. Men det gjorde ju att man var på jobbet redan 05:00. Och det är ju bra, då kan jag ju skjutsa Freddie till gymnastiken strax efter kl 14 och ändå få ihop lite plusflex. Och det behövs verkligen. Det är ju ett gäng dagar under julen som skall flexas bort. Och sen kommer det ju en Londonresa i mars som det skall finnas tid till.

Igår blev det ett pass på löpbandet medans Ina var på någon föreläsning med gymnastiken. Så jag hade bara 45 minuter på mig. Så det fick räcka med 6 st tusingar. Men jag hade hunnit en sjunde eftersom Inas föreläsning drog ut på tiden. Nåväl, det räckte nog med 6 tusingar oxå.

Här är passet:


Ha en fin mittvecka nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar