fredag, april 24, 2020

Fredag *klapp klapp klapp*

Ja, äntligen!! Skönt med två dagars ledighet innan det är dags för en 3-dagars vecka. Japp, ni läste rätt. Det blir bara 3 dagars jobb nästa vecka. Firman vill att vi plockar ut lite tid och kommer under 3 dagar fram till midsommar inte planera in några order för att vi helst skall plocka ut ledig tid dessa dagar. Det går väl knackigt kan man gissa?

Jag som inte har så mycket tid att ta ut kan få det tufft att skaka fram all tid som behövs men man får väl i smyg jobba in lite mer ledig tid :-)

Igår kväll var jag på utbildning. Utbildning i styrketräning. Eller i alla fall en genomgång av några basövningar. Fick prova på att lyfta några gånger själv oxå. Det känns faktiskt idag..... Bra att få en genomgång för det känns lite småläskigt att börja köra styrketräning (på gym) med ungdomarna....

Igår hann jag oxå med en kort cykling. Körde korta intervaller 20*30 sekunder tror jag att det blev... Kan ha varit 19 oxå men vem räknar? :-)

Det är sån träning som jag får ägna mig åt nu när jag inte kan springa :-(

Gårdagens cykling:


Ha nu en rikigt trevlig helg!!

Inga kommentarer: