onsdag, april 29, 2020

Veckans sista arbetsdag

Japp, idag är det den sista arbetsdagen i april. Ledig imorgon. Vet inte vad jag skall göra på min lediga dag. Det är ju inte direkt någon värme ute heller. Annars hade man ju kunnat rensa bort lite ogräs ute. Men är det lika kallt som nu så känns ju inte det något man vill göra. Dessutom är övriga familjen inte ledig. Hade jag haft en hel häl så kanske man hade kunnat ge sig ut och springa en runda. Men nu vet jag inte om jag vågar göra det. Risken är väl att det bara tar längre tid innan den läker då? Fast testar man inte så vet man ju inte hur illa det är.... Vi får se. Jag hade tänkt att hålla mig från löpning till Maj och det är ju nästan Maj imorgon...

Igår körde jag intervaller på motionscykeln. 4 * 4 minuter med 2 minuters lugnare cykling som vila. Hur bra eller inte det är vet jag icke. Men jag blev svettig och pumpen fick jobba!

Här är gårdagens cykling:


Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: