tisdag, april 21, 2020

Hemma idag oxå

Jag kör hemifrån idag oxå. Jag är så jäkla trött på morgonen nu när jag är uppe två gånger på natten för att ge Ina tabletter. Jag misstänker att det är för att hon sover på nedervåningen och man måste traska i trappen oxå som gör att man vaknar till mer och får därmed svårare att somna om när man väl är tillbaka i sängen. Att det bara är 2 timmar mellan första och andra langningen kanske oxå ställer till det för min sömn?

Men det viktigaste är naturligtvis att Ina får sova utan värk och att hon blir bättre för varje dag som går! Och det tycker jag nog att hon blir oxå.

Idag ska det bli varmt sägs det. Undrar om man pallar att gå ut och byta däck på bilen i eftermiddag eller om man skall boka in sig någonstans och få det gjort innan Maj? Det visar sig. Min häl som även är mid vad känns det som då den är grymt stel så fort jag inte rört mig på en liten stund gör att jag drar mig för att göra jobbet själv. Men som sagt, vi får se.....

Annars har jag inte så mycket att skriva om. Ni får ha en fin vårdag!!

Inga kommentarer: