onsdag, april 15, 2020

Var det för bra?

Igår skrev jag om att det var en bra löppåsk. Nu undrar jag om det kanske var en för bra löppåsk? Igår eftermiddag började jag känna smärta under vänster häl. Och den blev bara värre och värre. Jag hoppades att en natts sömn skulle ta bort smärtan men icke! Det är otroligt oskönt och smärtar även om jag inte har hälen i marken. Jag gissar att det inte blir någon löpning ikväll som det var tänkt... :-(

Det är ju en sak att ha ont men vad tusan skall man göra för att det skall bli bra igen. Är det excentriska tåhävningar även för detta hälproblem eller gör det saken värre? Kan ju i och för sig testa det några dagar och se om det blir någon skillnad. Så jäkla trist när det ändå kändes som om man var på gång med löpningen igen. Nåväl, det går väl över någongång....

I övrigt så är det väl inte så mycket nytt. Eller det är inget nytt alls. Så ni får ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: