onsdag, april 22, 2020

På jobbet idag

Idag skulle Ina tillbaka till skolan tyckte hon så jag åker till jobbet en stund.

Vi har haft lite problem med dataöverföring till en specifik databas här på jobbet. Och det betyder att jag brukar rätta till detta för att vi ska kunna köra och inte behöva stanna allt. Det har jag gjort automatiskt varje morgon någon timma efter att ordinarie "jobb" har körts. Nu har detta inte funkat för de filer som jag använt har slutat innehålla samma data som förs över på ett annat nyare vis. Så igår skulle vi skicka på ett större gäng material för att göra en ny test. Och det gick precis som jag sagt att det skulle gå........ Behöver väl inte skriva mer om det..... Men eftersom jag "visste" detta så kom jag hit före förmiddagsskiftet och skall sätta igång och fixa till det så snabbt jag bara kan.

Igår blev det lite motionscykling igen. Tänkte att jag kör lite intervaller. Jag är lite osäker på hur man skall översätta löpning till cykling men jag tänker att om hjärtat får slita lika länge på cykel som när man kör motsvarande pass löpning så borde väl det vara ok. Så igår testade jag 4*4min. Det var jäkligt jobbigt och hjärtat fick jobba.

Gårdagens cykling:


Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: