torsdag, augusti 25, 2022

Blodomloppet ikväll

 Jaha, då är det dags för det årliga Blodomloppet ikväll. Det är ju 3 år sedan som det gick "som vanligt" senast. Då blev det 50 minuter blankt om jag kommer ihåg rätt. Det var varmt då och jag hade ont i halsen och tog det lite lugnare. Idag skulle jag kunna ösa på allt jag bara kan och ändå inte komma ner i 50 minuter. Tänk vad 3 år kan göra med fysiken....

Jag hoppas att jag kan komma ner på låga 50 minuter i alla fall men det finns ingen garanti för det. Kan lika gärna bli 60 minuter. Som vanligt så har man olika startgrupper. Den första för de som tänkt springa under 50 minuter. Jag lär väl inte kunna ställa mig i den. Nästa grupp är för 50-60 minuter. Och hamnar man lite bakom i den så blir det ju ett jäkla springande i dikena om man skall komma ner i låga 50 min.....

Hur gör man? Myglar och säger att man räknar med under 50 eller? Spelar väl ingen roll igentligen men ändå..... :-)

Ha en fin torsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tro mig jag uppskattar och uppfattar dig som en god under 50-min löpare!

Go for it

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Du vet vad du ska skriva för att ingjuta lite självförtroende!!

/TB