måndag, augusti 15, 2022

Tillbaka på jobbet!

 Och det känns som om det var nyss jag gick på semester. Hade ruggig ångest igår och det är inte kul att vara här nu. Jag skulle behöva ha lite semester :-)

Annars så är det väl inte så mycket att orda om. Jag var med i en ballot för London Landmark Half Marathon. En halvmara i London som går i april. Jag brukar skicka in på en massa lopp där i London och det går alltid åt skogen.... Det är först en första utlottning och där gick det som vanligt. Sen har dom en andra utlottning av de platser som inte blev bokade av de första som vann en plats. Och denna gången så vann jag!!! Alltså jag vann att få anmäla mig till loppet. Loppet kostar ca 60 pund. Men jag har nu anmält mig och skall springa en halvmara i London nästa vår!!! Stort!!

Ha en fin måndag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Stort : )

Har du börjat insamlingen av avgiften?

Innebär detta att vi i themsen klubben ändrar datum för vår resa?

//Cioachen

P sa...

Tack!

Inga ändrade datum, bara ytterligare datum!😀

/Forest G