onsdag, augusti 31, 2022

Lite längre

 Bara för att jag skrev att jag vaknade tidigt vid samma tid två dagar i rad så blev det naturligtvis inte det idag. Och det var ju bra. Sov nästan till kl 6, känner mig i och för sig inte piggare för det men ändå....

Igår blev det en 5 km runda. Ungefär samma runda som förra veckan. Den innehåller bl a ett varv i spåret vid mig. Och det spåret är även ett Strava-segment. Så jag tänkte att jag skulle försöka springa det mitt i rundan och då lite snabbare just där. Och igår lyckades jag göra min snabbaste tid i det spåret (efter att jag blivit gammal och får rundan registrerad av klockan). Som liten kanske man gjorde snabbare tider men det vet jag inte så de existerar ju inte... Men kul ändå att man kunde slå sitt egna PB i spåret! Borde ju blivit en PB-bärs efter det men jag hade skjutsning till och från Björnö igår kväll.

Passet:


Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det jag skrev ovan var väl i och för sig inte så mycket att orda om heller men det fyller ju i alla fall ut ett inlägg här på bloggen som man kan gå tillbaka till om några år och läsa. Tex så gick jag nyss tillbaka till 31 augusti 2013 och såg att jag den dagen tränade pingis och åt glass. Vilka minnen!!! :-)

Ha en fin dag nu vänner!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Var e bloggen ?

Var e bloggen?

Sliten efter PB-sist OK

//Anders Gärderud