tisdag, augusti 30, 2022

Vaknar stabilt nu

 Två dagar i rad har jag vaknat vid 04:30. Har funderat på att försöka somna om men vet att jag behöver gå upp vid 5 och utan klocka finns risken att man sover till kl 6 när fru Blogg har väckning. Så det brukar bli så att jag går upp vid 04:50-04:55. Är ju i alla fall i tid på jobbet!

Joggade runt en tolva igår. Ja, det var ju inte riktigt tanken att jag skulle köra en tolva i lugnt tempo. Jag hade ju stora planer... eller stora och stora. Jag funderade i alla fall på om jag skulle köra lite intervaller. Men efter att jag kommit hem och lagat mat till dvärgar som skall träna så var jag så trött. Jag la mig på sängen och knoppade in en 15-20 minuter. När jag sen vaknade så var ju bara tanken på att behöva bege sig ut jobbig. Så jag ändrade om till ett lugnt pass istället. Jaja, jag fick ju i alla fall lite frisk luft bland bilarna och det är ju aldrig fel...

Passet:


Nä, dags att göra en insats för våra kära aktieägare!!! Ha en fin dag!

Inga kommentarer: