fredag, augusti 19, 2022

Fredag *klapp klapp klapp*

 Äntligen fredag! En lååång första vecka efter semestern är bara 8 timmar bort!

Vilket regn- och åskväder det blev igår. Då passade jag på att gå ut och springa en sväng. Det åskade hemma men jag tyckte att det avtog lite så tänkte att det är nog snart borta. Det regnade lite oxå men det var ju så varmt ute så jag tyckte inte det gjorde så mycket.

Så jag drog iväg och efter ett par kilometer så börjar det blixtra oxå. Jaja, jag är väl inte den högsta punkten så jag klarar mig nog. Så jag fortsatte vidare. Sen började det regna och det rejält!!! Shit vad det regnade. När det var som värst så sved det till och med på kinderna när regnet slog i mot. Kan ju varit för att det blåste rejäl motvind just då oxå. Hur som helst så hann ju vattnet inte ens rinna undan från cykelvägarna så det var rejält blött! Och i cykeltunnlarna, som oftast ligger lägst i förhållande till omgivningen kunde det vara som en sjö. Det gick en bit upp över fotknölarna där det var som värst.

Nåväl, jag fick ihop en mils löpning i alla fall. Och det var första gången på länge som jag frös en stund under passet. Här är passet:


Ha nu en riktigt fin helg! Se till att vila upp Er inför en ny vecka i aktieägarnas tjänst!!

Inga kommentarer: