fredag, augusti 05, 2022

Bröllopsdag

 Idag är det fredag. Och inte vilken fredag som helst. Det är min och fru Bloggs bröllopsdag! Det hade jag glömt bort men blev påmind om det när jag kom hem från dagens runda.

Hur kunde jag glömma det? Vet inte! Inte ok! Kommer det ske igen? Vem vet....?

Hur som helst jag var ut och sprang idag. En runda som jag inte visste fanns för några dagar sen. De har gjort en Naturstig rund Kyrkviken. Så jag testade den. Det var en riktigt trevlig runda. Lite tveksam dock till stiglöpningen genom skogen. Den var inte så rolig. Nästa gång tar jag nog en lite annan väg vid den sträckan.

Igår fick testade jag ett 5000-meterslopp. Jag hade förhoppning om 25 minuter och kanske någon sekund under. Men trodde det skulle bli runt 26 minuter. Men jag överraskade mig själv. Jag sprang på under 24 minuter till och med. Nästan lite nöjd med det :-)


Ha nu en fin helg vänner!!

Inga kommentarer: