torsdag, augusti 04, 2022

Snart jobb igen...

 Inser att nästa vecka är min sista lediga vecka :-(

Det känns som om den här semestern bara springer iväg. Man skulle vilja ha en massa mer ledighet.....

Nåväl, på lördag är det friidrottstävlingar i Härnösand. Det verkar bli regnigt. Jag hoppas att de har fel.... Men det visar sig!

Idag blir det en sväng till Kramfors IP. Är lite fundersam på vad jag skall köra för något. Kanske skulle man kunna köra ett testlopp... 5000 meter. Se om man kan komma in under 25 minuter. Det är i och för sig tveksamt men då får man ju veta att man inte klarar det.... Vi får se hur jag göra. Kanske är jag så trött efter uppvärmingen att jag bara joggar runt några varv....

Sen får man väl försöka göra klart på uteplatsen vid lillstugan. Kan ju inte lämna det halvfärdigt....

Ha en fin dag!!

Inga kommentarer: