torsdag, september 19, 2024

Det närmar sig helg

 "Bara" två dagars jobb kvar innan man får vila upp sig igen. Igår var jag ju till tandläkaren och befarade det värsta. Men det slutade med att jag bara behövde slipa till tanden. Om man lagt på lite där det gått sönder hade det förmodligen bara ramlat bort snart igen. Så tandläkaren tyckte att vi skulle slipa ner den lite. Så det var ju typ bra. 907:- senare så var det klart!

Så då hann jag tillbaka till jobbet innan lunchjoggen. Igår var vi 2 stycken som gav oss ut. 8 kilometer senare så var vi tillbaka fulla av energi... Eller i alla fall tillbaka :-)

På kvällen var det den sista ABB-joggen för detta året. Så vi var där. Fru Blogg joggade femman och jag promenerade dryga fyran. Sen var det prisutdelning men som vanligt så gick jag lottlös från den.

Nä, dags att dra igång och ge allt för aktieägarna. Ha en fin torsdag!

Passet och en bild från morgonen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar