måndag, september 09, 2024

Jaha

 Då var det dags för en ny vecka igen. Som tur är så är det bara en 4-dagarsvecka. Men det betyder ju inte att det är rast och vila som väntar. Nä, det är dags att åka upp till Torpet en sista sväng för i år. Släpvagnen behöver täckas över osv....

Helgen som var gick fort över. Vi hann inte mer än att kliva på båten i fredags så var det dags att kliva av den igår och nu sitter man här. Det var i alla fall ett fantastiskt väder så det finns inget att klaga på överhuvudtaget. Det skulle vara att man tydligen blir trött av att vara på sjön.

Jag somnade en stund efter att vi kommit hem. Och att ta ett längre löppass som jag hade tänkt tidigare i veckan att jag skulle göra igår var ju inte aktuellt. Jag släpade mig runt 5 km och det var mer än nog. Frågan är ju om det någonsin kommer kännas bra att springa igen.... Kanske det inte underlättar av att det är så varmt heller? Men 5 km i lugnt tempo ska väl inte kännas så tungt?

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk vecka och en trevlig måndag!

2 kommentarer:

  1. Sjön suger hälsar Kenneth ;)

    SvaraRadera
  2. Aha, det förklarar varför TB är så trött! /TB's Brorsa

    SvaraRadera