fredag, september 06, 2024

Kryss

 Det blir kryssning i helgen. Freddie var feberfri och kände sig bättre igår. Ska till skolan på förmiddagen och sen drar vi. Det är några år sedan man var iväg på en kryssning. Förr i tiden åkte vi relativt ofta. Några gånger om året i alla fall. Ibland fler...

Idag glömde jag passerkortet hemma igen. Jag hade tur som kom samtidigt som en annan som jobbar uppet på mitt kontor. Annars kanske man fått sätta sig nere i gallerian och jobbat en stund. Kontoret öppnar ju inte förrens klockan 07:00.

Tre veckor kvar tills Lidingöloppet. Vore ju bra om man kunde träna ordentligt. Jag hoppas att jag kan lufsa en längre (ca 15 km) på söndag när vi kommit hem. Och om allt känns bra kunna ta ett sista längre pass nästa helg på över 20 km i alla fall. Sen får man väl gå på ren vilja under loppet. Bara man är frisk så skall väl det gå!!

Ha nu en fantastisk fredag och en magisk helg! Skepp o hoj!!

3 kommentarer:

  1. Hälsa Pianisten "Johnny" ??

    SvaraRadera
  2. Johnny? Vad hände med Kenneth?

    SvaraRadera
  3. Spana efter båda två du:) Trevlig resa!

    SvaraRadera