måndag, september 02, 2024

Omstart

 Ja, ny vecka, ny månad och ny arbetsvecka. Jag börjar veckan hemma en stund. Ska iväg och besikta bilen lite senare. Som den miljövän jag är så sparar jag bilresan till och lite ifrån jobbet på detta vis. Jäkligt bra för miljön. Mindre bra kanske att jag överhuvudtaget tar bilen till jobbet...

Idag ska/skulle det vara  samtal på skolan med Freddie. Men hon är sjuk så det lär väl inte bli av. Om det inte blir någon form av digitalt möte. Det visar sig...

På onsdag är det dags för tandläkaren. Och det är ju en jäkla tur det för jag så fruktansvärt ont. Vet i tusan vad det är. Hoppas att de kan komma fram till det på onsdag så man får sova gott de sista dagarna.

Jaja, ha en fin start på veckan!!

4 kommentarer:

  1. Världens bästa blogg :) Hur gick besiktningen?

    SvaraRadera
  2. Blankt papper som omväxling!!! Nöjd och glad :-)

    SvaraRadera