onsdag, september 11, 2024

Sovmorgon

 Eller i alla fall inte vakna för tidigt. Som vanligt hade jag ingen klocka men det brukar ju inte behövas. Idag vaknade jag först när fru Blogg gick upp. Så kl 6 vaknade jag men kunde inte ta mig ur sängen. Så jäkla trött. Jag hoppades att jag sett fel på klockan där utan glasögon. Var den kanske 05? Nä, hur jag än ville att den skulle vara 5 så var det inte så.

Så idag är jag lite senare på jobbet 07:10. Så det blir en kamp för att få ihop alla timmar idag. Är man van att kunna gå hem kl 15 och är man kvar efter det så blir det lite flex så blir det svårt att vara tvungen att vara kvar för att få ihop dagen.

ABB-joggen ikväll. Det skall ju bli ösregn så det blir nog roligt!! Får väl prova med att jogga lite ikväll igen. Hoppas att det känns lite bättre än senast. Det visar sig. 

Ha en fantastisk mittvecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar