tisdag, september 24, 2024

Hemmakontoret idag

 Då ena bilen inte mår hundra bra så blir det hemmakontoret idag när fru Blogg åker till jobbet. Tänkte ett tag att jag skulle cykla dit idag men samtidigt så finns det så otroligt mycket att tvätta. Så jag tänker att jag kan lassa in tvätten i tvättmaskinen och sen när det är lurre så kan jag hänga den. Då får man ju något vettigt gjort hemma fast man "är på jobbet".

Det blev en femma igår. Och det var ruskigt jobbigt. Benen behöver vila lite så idag blir det vilodag. Ska nog inte ens försöka få ihop nå många steg idag ens. Imorgon blir sista joggen innan lördagen och det är för att vi kör lunchjogg på jobbet. Sen har jag ytterligare 2 hela dagar att inte jogga på innan det är dags att lufsa på Lidingö. Nervig!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fantastisk tisdag!

Gårdagens femma:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar