torsdag, september 05, 2024

Sen idag...

 Först vill jag be om ursäkt för sent inlägg. Fullt upp! Eller så kan vi kalla det för felprioriterat...

Tandläkaren igår var ju ingen höjdare. Vilket jag i och för sig redan visste att det inte skulle vara. Har ju haft problem och det vid en tand som är lagad typ 47 ggr.... Så den är ju redan innan detta väldigt låg, dvs finns inte så mycket tand som sticker upp ovanför tandköttet. Och ny visade det sig att jag hade in rejäl infektion mellan två rötter på denna tand. Så det som gjordes igår var att göra rent där under. Tyvärr så hade hon dåligt med tid så vi skulle inte hinna med någon bedövning. Men det gick rätt så bra ändå tycker jag. Nu ska jag komma tillbaka om ca 3 månader och se om det blivit något bättre. Om inte så är det bara att dra ut tanden.... Det låter ju inget roligt... Nåväl, det är ju ett problem för framtiden.

Igår bokades det flygbiljetter till Italien. Så nu är det med andra ord spikat att vi skall dit 7-11 oktober. Får se hur det blir. En jäkla massa jobb är jag rädd.... Brukar sällan bli någon tid över till annat.

Imorgon bär det i alla fall iväg på kryssning. Freddie är bättre och febern är borta. Så en resa till Helsingfors blir det för oss i helgen. Freddie får fira sin födelsedag i den finska huvudstaden.

Ha en fantastisk torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar