söndag, september 01, 2024

Ny månad

 Nu går vi in i September. Det betyder väl att sommaren är över och vi går in i hösten. Gillar det inte! Men det är bara att hänga med. Man kan ju inte styra årstiderna, även om det hade varit bra att kunna göra det.

Igår var jag och Ina till Hedesunda. Kulstötning och diskuskastning. Inget av det gick som hon hoppats. Men vi hade i alla fall en rolig dag. Även om jag idag har ont i nacken. Och jag börjar se ett mönster. Efter att ha kört lite mer bil än vanligt så har jag ont i nacken dagen efter. Och det sprider sig gärna upp i huvudet. Men just den smärtan kan även ha att göra med att jag inte blir helt frisk. Fortfarande inte bra efter förkylning. Eller förkylning och förkylning. Jag har något skit i kroppen som inte känns jättemycket men ändå stör så pass att jag inte kan träna som jag vill. Det är mindre än 4 veckor kvar till Lidingöloppet och man vill ju kunna blir frisk och träna lite inför det.

Imorgon är det dags att besikta bilen. Hoppas inte på några överraskningar men det vet man ju aldrig. Håller tummarna!!

Ha en fin söndag och en fin september och en fin höst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar