torsdag, september 26, 2024

Mörkt

 Det är ju så mörkt ute nu så jag får idag börja med att jobba hemifrån. Eftersom att jag skall cykla till jobbet och inte har något fungerande lyse så får jag invänta ljusare tider för att kunna åka till jobbet. Så det är ju tur att man kan koppla upp sig och jobba som om man var på plats på jobbet. Jag har ett par program som jag tänkt uppdatera innan de drar igång sedelpressarna. Och nu är det gjort! 

Igår blev det en lunchjogg. Vi fick ihop nästan 9 km. Vi sprang mot kraftvärmeverket och sen längs med Mälaren på stigar och spår tills vi kom fram till Enhagen där vi korsade den stora vägen och sprang genom skogen tills vi kom fram vid vattenparken. Sen tillbaka till jobbet. Perfekt löpväder igår! Vi slapp regnet, det var lagom varmt/svalt och bra luft!

Ha en fin dag!

Gårdagens jogg:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar