fredag, september 27, 2024

Sista arbetsdagen

 Skönt att det är fredag ändå! Var iväg på avdelningsmiddag igår kväll. Vi var på Olles och jag käkade en Lax. Inte nöjd direkt. Eller laxen var väl ok men tillbehöret var typ en salladskol med lite dressing och ost på. Inte vad jag hade hoppats. Och ja, jag borde läst mer än bara Grillad Lax. Men det gjorde jag inte...

Lämnade in bilen igår oxå. Fick ställa in den på Bilia så skulle meken ta det när det blev lite luckor. Hans första tid att boka är annars typ 23 oktober eller den veckan i alla fall... Och vi har lämnat in bilar tidigare till honom och det har gått väldigt mycket fortare än om man bokat tid. Vet inte om lång och trogen inlämning hos samma mek bidrar till att man får bra service. Eller så är han bara så där unik. 

Idag ska vi åka och hämta nummerlappen till morgondagens lopp. Jag hade ju tänkt att jag skulle vila rejält efter onsdagens pass. Knappt ta ett steg osv... Men när jag lämnade bilen igår så missa jag bussen precis från Tunbytorp. Så jag traskade hem. Och sen skulle jag ju ner på stan. Och tänkte att om jag cyklar så kan jag ju inte ta bussen hem när det börjat regna. Så jag gick ner på stan. Och sen så gick jag även hem. Så tänkta få steg blev nästan 16000 steg. 

Jaja, ha en fantastisk fredag och en magisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar