onsdag, januari 16, 2019

Bättre sömn inatt men jag skulle behövt sova längre

Ja, inatt var det faktiskt rätt så bra sömn. Vaknade bara en gång men måste somnat om ganska fort igen. Dock så ringde klockan alldeles för tidigt (kändes det som). Den ringde naturligtvis den tid jag ställt den på. Men jag kunde ju inte veta igår att jag skulle sova som ett litet spädbarn inatt. Om jag bara vetat så hade jag nog legat och sovit än.

Nåväl, nu är man här och det är bara att ge allt för ni vet vilka. Exakt, aktieägarna. Jag skulle behöva jobba in lite flextid då all komp och flex gick åt under julen. Och man vill ju kunna vara ledig alla kommande klämdagar som kommer framåt maj och juni. Man skulle ju helst även kunna få ihop en femte ledig vecka i sommar utan att behöva bränna all semester. Vi får väl se hur det kommer att gå. Jag har ju svårt att få ihop fulla dagar ens......

Ha en fin dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ka hjlpa digas

/Dante

Anonym sa...

Härligt Dante! Visste att jag kunde lita på dig!!

/TB