torsdag, januari 10, 2019

Fått läkartid

Jag skrev ju igår om min propp i örat. Och då ringde jag och fick en tid idag hos läkaren. Jag skulle även köra en revaxör till igår kväll. Och det gjorde jag. Och när jag spolade ur örat så kom det ut en massa vax. Så locket för örat är borta. Det blir väl nästan pinsamt och komma till läkaren idag och så är det värsta borta. Men fru Blogg tyckte jag skulle dit ändå. Och alla vet ju vem det är som bestämmer....

Igår körde jag ett progressivt pass på löpbandet på gymmet. Först och främst kan jag ju säga att löpklockan är helt fel ute vid löpbandslöpning. Den är inte ens nära rätt tider. Men hur som helst, jag började första kilometern på 06:00 km/min och den sista gick på 04:48 km/min. Så snittet på mina 12,7 km blev 5:17 km/min. Nu blir det vila tills på lördag då jag hoppas att jag kommer ut på ett långpass igen.

Ha en fin torsdag!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Skönt att vaxproppen gett med sig jäkligt drygt.