fredag, januari 25, 2019

Fredag!

Igår var jag och spelade pingis med Foppa. Det var sjukt jobbigt. Vi körde inga matcher utan det var mycket loop mot loop och det tar på. Dessutom hade vi 8 bollar tillgängliga så det blev ingen vila mellan bollarna. Kul men jobbigt!

Nu är det snart helg och i eftermiddag är det friidrott och gymnastik. Sen blir det friidrott för mig hela helgen. Utbildning 10-12 år. Kan bli jobbigt! Ett problem dock med denna utbildning är att jag vet inte riktigt när jag skall få till veckans viktigaste pass, långpasset. Funderar eventuellt på att ta det tidigt på lördag morgon. Men jag kommer nog inte hinna så långt pass jag vill och jag vet att jag på helgen behöver sova lite längre än i veckorna för att orka. Jaja, det visar sig. Det blir säkert en del träning under utbildningen oxå så kanske ska man avvakta med långpasset till söndag kväll för att se hur mycket man pallar.....

Ha en fin helg nu vänner var i världen ni än befinner er!! Trevlig resa Coach!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar