fredag, januari 18, 2019

Freitag

Japp, fredag igen! Inte helt fel!! Ingen friidrott för Ina idag (tävling imorgon). Så det blir att åka med Freddie på gymnastik istället. Och jag skall göra något som jag inte trott jag skulle göra. Jag skall ta veckans långpass på löpband. Ja, jag vet, helt sjukt! Jag sa ju att långpassen kommer jag att köra ute ändå på helgerna även om vissa pass i veckan sker inne på löpband. Men nu är det så att lördagen går åt till friidrottstävlingen så den går bort. Det känns som en bra förklaring. Den andra förklaringen är att det är så jäkla kallt ute. Och halt! Så jag tänker att det är bättre att det blir av inne på löpband medans jag ändå väntar på Freddie än att det inte blir av alls! Jag hoppas att jag pallar med i alla fall 20 km idag. Vi får väl se....

Annars så kan jag väl meddela att jag saknar vår, sommar och värme. Det fick gärna komma nästa vecka men då skall det ju bli ännu kallare... Ibland kan man ju undra varför man bor i detta elände? Varför tar man inte bara sitt pick och pack och flyttar till ett varmare ställe. Där man kan gå omkring i shorts hela året runt!

Ha en trevlig helg nu alla vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja åker till Paris nästa fredag!

Undrar om det är kortbyxor som gäller ?

Qui - Qui

//Coachen

Anonym sa...

Finns det något annat än kortbyxor för dig? Ha en riktigt trevlig resa!

/TB