onsdag, januari 23, 2019

Mittwoch

Då är vi framme vid onsdag. Och den här veckan har jag varit rejält dagblind. Jag har legat en dag före hela tiden så i måndags hade jag tisdag etc. Och det är ju lite tur att kollegorna vet vart jag skjutsar de olika dagarna för jag snackade om piano i måndags då någon fråga om det inte var gymnastik på måndagar och piano på tisdagar? Full koll med andra ord....

Idag är det i alla fall gymnastik * 2. Först Freddie 15:30-17:30 och sen Ina 17:30-19:30. Så ni ser vad jag ska göra i eftermiddag, köra bil..... Men jag skall försöka hinna med en snabbare mil innan jag åker hem och hämtar Ina. Det borde jag ju hinna. Först en lugn första kilometer på strax under 6 min/km. Och sen köra 10 km i minst 5 min/km. En timmes jobb och sen hem och hämta. Det låter ju som en plan.

Imorgon skall jag köra ett lunchpass pingis med Foppa. Han hörde av sig i helgen och sa att han hade en ruskigt dålig form just nu och att det brukar kunna bli bra när han tränar med mig. Så det är klart att man ställer upp!!

Ha en fin onsdag!! Kanske den sista onsdagen man jobbar!! Det är ju lottodragning ikväll!!!

Inga kommentarer: