onsdag, januari 09, 2019

Döv på ena örat (nästan)

Jag har haft problem med ena örat en tid. Jag gissar att det är någon vaxpropp som jäklas med mig. Och för någon vecka sedan gjorde jag ett försök att få bort den men utan att lyckas. Efter det så har det gradvis blivit sämre så igår gjorde jag ett nytt försök att behandla den. Efter det är det sämre än någonsin. Det känns som om jag har ett rejält lock för örat och nu måste jag nog kontakta sjukvården för att få hjälp. Problemet idag är bara att jag skall med Freddie till Fryx för intagningprov. Så idag kommer jag nog inte kunna få hjälp, synd.... Det är så jäkla jobbigt.....

Annars var jag och sprang på mammas löpband igår. Gick sådär. Kändes jäkligt tungt trots att jag inte sprang fort. Man kan ju i alla fall inte anklaga mig för att vara formtoppad!! :-)

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: