fredag, januari 11, 2019

Så där ja

Då var vi framme vid fredag igen. Det är ju aldrig fel. Fredagarna har blivit lite stressigare än tidigare då Freddie har fått träningstid i gymnastiken. Och sen många år har ju Ina friidrott på fredagar. Så det blir lite pusslande för att få ihop det.

Jag var ju till läkaren igår för örat. Och det var väl bra att jag gick dit ändå (hade ju fått bort en del själv) då det fanns en hel del kvar. Nu är det dock borta och jag kan återigen höra på örat.

I morgon hoppas jag på att kunna komma ut på en långlöpning. Och jag hoppas att isen som täcker delar av asfalten skall försvinna tills dess. Som tur är så fokuserar jag ingenting på farten i mina långa pass. Utan bara att vänja kroppen vid längre och längre distanser. Så vi får väl se hur det blir imorgon. Om det blir årets längsta pass...

Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Hoppas helgen varit bra :-)