tisdag, mars 03, 2020

Dienstag

Hej tisdag, idag är jag trött. Jättetrött! Men som vi brukar säga, det är bara bjuda till och ge allt för de stackars aktieägarna. De stackarna som nu "förlorar" enorma summor pengar på börsen. Jag vet inte om dom förlorar några så länge de inte säljer? Det kommer ju förmodligen vända upp igen i april, det har Donald sagt! Alltså inte att börsen skall vända upp då men att Coronaviruset försvinner i april. Och det borde då ge att aktierna stiger i höjden. Så vill ni göra en hacka nu, ni med stålar alltså, så börja fundera på att köpa lite aktier. För i april är viruset borta!!! Donald for president!!.... eller vänta, han är ju redan president.... märkligt....
Tanka bilen borde man göra nu oxå, igår eftermiddag stod det under 15 kr på macken. Synd att jag nyligen tankat. Men det var väl rätt så väntat.... :-)

Annars är det väl inte så mycket att orda om, jag ska iväg på frukostseminarium snart. Så en tur ner på stan och dricka kaffe, äta macka och lyssna på någon/något. Dom säger att det heter frukostseminarium men jag kallar det för att komma iväg och andas en stund....

Ha en fin tisdag nu vänner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut TB !

Snart så får du andas på riktigt : )

//Dante

Anonym sa...

Yes! Nära nu!!!

/TB