fredag, mars 20, 2020

Friday

Då är vi framme vid veckans höjdpunkt, fredagen!! Angående träningen idag så blir det först uppvärmning och lite smått och gott ute innan vi går in i hallen och kör några grenar. Det blir nog bra!!

Imorgon skall jag springa lite med Jesper. Vi ses på Rockis och kör femman tillsammans. ToR + femman blir ungefär milen för mig. Det är nog vad jag orkar just nu. Han kommer nog springa mer än så. Han har ju sprungit varje dag i år....

På söndag blir det inomhus med Freddies grupp. Vi är ensamma i hallen och jag räknar met ca 15 dvärgar nu när det är dessa tider. Det skulle betyda att vi blir ca 5 i varje grupp. Jag tänker inte planera något innan utan jag skjuter från höften och anpassar efter antal barn och vilka ledare vi är.

Ni får ha en fantastisk helg!

Inga kommentarer: