onsdag, mars 25, 2020

Lite fundersam...

Det är tvära kast numera. Ena dagen finns det pengar att investera och nästa dag så vill man att vi tömmer tidsbankerna.... Jag gillar verkligen att man har den långsiktiga synen på verksamheten.... Och vem f*n vill tömma tidsbanken bara för att vara hemma och ändå inte kunna göra något? Nu har jag ju precis tömt min tidsbank när vi var i London. Även bankkontot tömdes... Men när jag sparar ihop lite tid för att kunna vara ledig någon dag så är det ju för att jag vill göra något eller kunna vara ledig en klämdag eller så. Inte ta ut ledig dag bara för att någon säger det..... Nä, jag är skeptisk!!

Annars så gick det bra på röntgen igår för Ina. Hon var ju rätt så nervös innan men efteråt så sa hon att det nästan var kul. Fast det är klart, om man förväntar sig det värsta så kan det ju oftast bara bli bättre. Nu får vi väl se/höra på fredag vad bilderna säger.

Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guten GLUCK : )

//Dante

Anonym sa...

Vielen dank!

/Tysken