måndag, mars 02, 2020

Ny vecka osv...

Då är sportlovet över. Blev inte så mycket sport för mig. Inte egen sport i alla fall.. Försökte en runda igår igen men det var fiasko. Fick korta ner det till 5 km men hade en förhoppning om 10 km innan. Pulsen stack iväg rätt så snabbt och då tänkte jag att jag nog ännu inte var helt kry. Och efter löpningen gjorde sig halsen påminnd igen och huvudvärken dom som ett brev på posten.... För sent... hade den kommit tidigare hade jag aldrig gett mig ut. Men vilopulsen var bra, tempraturen i kroppen var bra så jag hade ju inget annat att gå på. Men som sagt så var jag ännu inte redo för lite spring.

Gårdagens pass:


Tänker försöka få med mig ett par löparskor till London för att kanske få till i alla fall ett par rundor om jag är helt frisk. Några varv i Hyde Park låter väl inte helt fel....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, måndag, nu kör vi!!

Inga kommentarer: